woensdag 17 augustus 2011

Mooi reisje.....

Zoals vele van jullie al weten ga ik dan toch echt vertrekken op 28 september voor een reis van 12 weken. Ja ik ga de herfst uit de voeten en ga naar het warmere deel van de wereld. Alhoewel er op dit moment heel erg veel sneeuw ligt in Nieuw zeeland, maar gelukkig is het tegen de tijd dat ik daar aan kom alweer lente.
Waar ga ik allemaal naar toe? Ik ga beginnen met een paar dagen Singapore, nog nooit geweest dus zeker een bezoekje waard. Daarna reis ik door naar Bali, waar ik direct naar een dorpje ga om daar een aantal weken door te brengen bij de familie van Wayan Sueta. Die op dit moment op doorreis is in Europa, en ook hier een aantal dagen heeft doorgebracht. Na drie weken komt dan Susan ook de kant van Bali op, waar we samen nog even genieten van de schoonheid van het paradijseiland, om vervolgens verder te vliegen via Australië naar Nieuw Zeeland. Daar gaan we in een auto, ja, wordt lastig twee dames die autorijden én ook nog links moeten gaan rijden, het hele noorder en zuider eiland doorcrossen. Om vervolgens misschien wel een ontbijtje te kunnen eten met Orlando Bloom....? Die we misschien wel tegen komen in het Middle Earth gedeelte....Na net geen vier weken laten we dit prachtige eiland achter ons om ons te bijten in een enorm lange en waarschijnlijk vermoeiende reis naar Noord India....(in ieder geval zo'n 20 uur vliegen, plus wachttijden, komt het zo ongeveer uit op zo'n 35 uur reizen, als we het daarmee gaan redden.....) India wordt heftig, héél veel mensen, lawaai en vooral ook erg lekker eten.....

Wat we allemaal gaan zien & meemaken ga ik proberen bij te houden in een reisverslag....Hoop er af en toe nog wat foto's bij te plaatsen......Voor ons is de reis al begonnen door alle voorbereidingen, visum India is waar we nu mee bezig zijn.......Daarna wordt het voor mij in ieder geval al heel erg aftellen.......En hoop natuurlijk ook dat jullie me in ieder geval een klein beetje gaan missen.....
Wil je op de hoogte gehouden worden van mijn avonturen, stuur me even een berichtje met je mailadres en ik zorg dat je kunt meegenieten van deze bijzondere ervaring......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten