maandag 10 januari 2011

2011


Het nieuwe jaar is alweer een weekje begonnen,de kerstspullen zitten in nieuw gekochte handige,afzichtelijke plastic dozen & het is nu tijd om stappen te maken. Voor mij wordt dit een jaar vol met veranderingen,is mijn plan, en een jaar waar ik van mezelf eens wat meer en creatiever moet gaan bloggen. Dit hoeft niet alleen te gaan over mijn vak & tevens hobby, maar ook de gewone alldeaagse dingen van de dag. Omdat ik ook daar wat meer bij stil wil staan. Ze hebben het een naam gegeven "Mindfullness", en het klinkt mij als muziek in de oren.Ik kan er niet genoeg over lezen in boeken, tijdschriften of het internet. (FLOW magazine is een echte aanrader!vooral met de 365 dagen kalender!)
Vandaag begint voor mij de voorbereiding, foto's bij elkaar zoeken van sieraden die ik al die jaren heb gemaakt, om te gaan plaatsen op een officiële site van mezelf, bedenken hoe ik het allemaal ga & wil aanpakken, hoe ga ik mijn ideeën uitvoeren......Kortom, werk aan de winkel....!
Afgelopen maandag ben ik de week begonnen met een heerlijk lesje yoga, wat is het toch altijd weer fijn. Bianca had voor ons allemaal een klein cadeautje, een BUIDELTJE MET GELUK! Zo ontzettend leuk & lief.....Wat zat er in? een Boeddha, een geluksmuntje, een stukje jade (groene steen) & een gelukspoppetje....Tevens heeft ze onlangs een meditatiecd ingesproken, ik ga hem straks op mijn I-phone zetten en dan wordt het voor mij heerlijk genieten van een welverdiend rustmomentje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten