woensdag 19 januari 2011

Dagje Amsterdam....

Afgelopen zondag zijn we gezellig bij Graciela op bezoek geweest....Hoe heerlijk is het om te beginnen met een heerlijk kopje nespresso ( vanilla, caramel & amandel) en zelfgemaakte muffins met een gelukzaligmakende lemontopping met blauw besje op de top....Genieten,vooral die topping was lekker! (recept graag Graciela)


Na ee ritje in de tram zijn we door het bomvolle ASD gewandeld, vraag ik me toch af?Wat is er zo leuk aan Madame Tussaud? Ellelange rij voor de ingang....Who can tell me?
Komen we ook nog Toko Joyce tegen, is dit een teken wat ik heel serieus moet gaan nemen? En dan te bedenken dat het ook nog Indonesisch is....Toeval? (bestaat niet in mijn woordenboek)



Bij A-fusion hebben we gelunched,nou ja een soort van diner/lunch, we hebben vele kopjes verse jasmijnthee gedronken uit mooi zwart servies met witte bloemetjes & heerlijke hapjes gegeten vanaf een mooi groen bordje met gouden spikkels erin.....Ik noem dit een feestje, alleen maar genieten...En vooral veel kletsen.By the way, die zalm is echt zoooo vers, smelt echt op je tong.....Aanrader!
Nog heerlijk door de smalle straat gewandeld, chinese supermarktjes ingegaan, altijd erg leuk om te kijken wat ze er allemaal te koop hebben....Vooral de flesjes drinken zijn zoooo mooi van design, in de prachtigste pasteltinten....Uiteindelijk zijn we de avond geƫindigd bij een restauarant wat inderdaad leek op het huis van kabouter plop, maar was wel erg sfeervol bij de openhaard....En de capuccino smaakte ook prima.... Dat was een heerlijk dagje ASD, met een geweldige gids aan onze rechterhand....Volgende keer weer Grace? Dan zorg ik dat ik een ov-chipkaart hebt gekocht.....:-)

2 opmerkingen:

  1. cupcakes zijn DE trend van 2011, dus ik ga vaak oefenen en dan mogen jullie komen proeven.

    Cupcakes met blauwe bessen en lemontopping
    maak cupcakes met blauwe bessen.
    Lemontopping: 150 gr cream cheese (bv mon chou), 50-75 gr poedersuiker, citroenrasp en citroensap

    Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer dagje Amsterdam, met ov-chipkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx! Heb afgelopen weekend een boltaart gemaakt met marsepein.... Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen