donderdag 15 augustus 2013

Spoil yourself once in a while....

Iedere vrouw heeft wel een verslaving, veel vrouwen hebben meerdere verslavingen. Ik ben er een van, ja, ik heb meerdere verslavingen. Mijn nichtje van 13 heeft zelfs nu al een mascara verslaving! Ik hou mijn hart vast! Ik ben verslaafd aan lipgloss, elke kleur, geen kleur, duur & goedkoop, het maakt me allemaal niet uit! Als het maar glanst en glittert! En dan hebben we natuurlijk de wijn verslaving, misschien ook wel chocolade, de tasjes, de nagellak maar ook de sjaals verslaving... Je kunt er niet genoeg van hebben, voor elk outfitje een andere print, met de meest uiteenlopende kleuren. Tja, niet elke sjaal past bij elke gelegenheid, en soms heb je gewoon zin in lekker stoer,en soms heb je zin in chique. En daar kwam mijn nichtje met de meest fantastische zijde sjaals, zelfgemaakt! Hoe leuk is dat! Zijde stofje uitzoeken, mooi flosjesrandje erlangs zetten, en klaar is de heerlijke grote herfstsjaal...zalig om je hals, staat stoer en ik heb het warm...ach, zo'n verslaving is nog wel te behappen...Ik ben in ieder geval blij met mijn nieuwe aankoop....

                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten