donderdag 8 september 2016

Workshop stippen op servies



De winter is in volle gang, vroeg donker en veel kaarsjes aan. Ideale tijd van het jaar om in de avonduren iets leuks te maken. Stippen op servies & keramiek!

Het leuke van deze hobby is dat je het altijd even aan de kant kunt zetten en niet in een keer af hoeft te maken. Het gebruik van servies of vazen kun je heel goed scoren bij de kringloop voor heel weinig geld, en op die manier recycle je weer. Vooral vazen en mooie theepotten kun je daar vinden.



Het is niet moeilijk, en voor mij werkt het heel erg rustgevend, je denkt alleen maar na over het ontwerp wat langzaam ontstaat.

Ik geef de workshops op woensdagavond bij me thuis vanaf 19:30. Uiteraard met drinken en iets lekkers!

Op dit moment heb ik nog geen nieuwe data voor de workshops, maar zou je er graag een volgen, mail me dan, dan kijk ik of ik er toch een in kan plannen!

Ben je enthousiast geworden bij het zien van de foto's?
Stuur me dan een mailtje en ik laat je weten of er nog een plekje is! Helaas heb ik maar een klein huis en ruimte voor vijf personen, dus vol is ook echt vol!

Wil je graag een workshop op locatie, geen probleem.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten